Yhdistyksen toiminta

REDY ry on valtakunnallinen yhdistys. Valtakunnallinen tapaaminen järjestetään yleensä vuosikokouksen yhteydessä, lisäksi yhdistyksellä on myös paikallistoimintaa.

Yhdistykseen voi liittyä yli 15-vuotias henkilö, joka kuuluu johonkin REDy ry:n kolmesta vammaryhmästä. Jos lapsi on alle 15-vuotias jäsenasioita hoitaa hänen huoltajansa.

Kannatusjäseksi voi liittyä kuka tahansa yksityinen henkilö tai yritys, joka haluaa kannattaa yhdistyksen toimintaa.

Varsinaiset jäsenet: 26€
Kannatusjäsenet (yksityishenkilö): 34€
Kannatusjäsenet (yritykset): 85€

Toimintansa yhdistys rahoittaa jäsenmaksuilla ja avustuksilla. Myös jotkut yritykset ovat välillä tukeneet paikallistoimintaa.

Tukiperhetoiminnalla halutaan vaikuttaa siihen, että vertaistukea tarvitsevat saisivat jakaa kokemuksiaan saman kokeneiden kanssa.

Tule mukaan toimintaan!

Varsinainen jäsen on diagnosoitu henkilö. Jos tämä henkilö on alle 15 – vuotias täytäthän jäsenen kaavakkeen ja myös erikseen lähetettävän huoltajan kaavakkeen. HUOM! Tiedotuksemme on siirtynyt sähköiseen muotoon vuoden 2018 huhtikuussa, joten täytäthän huolellisesti myös sähköpostiosoitteesi. Tähdellä merkityt tiedot ovat pakollisia! Jäseneksi liittymisen käsittelyssä voi kulua aikaa, sillä yhdistyksen sääntöjen mukaisesti jokainen uusi jäsen hyväksytään hallituksen kokouksessa.

Kannatusjäseneksi voi liittyä kuka tahansa joka haluaa tukea REDY ry:n toimintaa.

Jäseneksi pääset liittymään Invalidiliiton kautta, täyttämällä sähköisen jäsenhakemuksen. Hakemuslomakkeella valitaan jäsenyhdistykseksi Redy ry.

Mikäli haluat erota yhdistyksestä, niin voit tehdä sen joko sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta. Mainitsethan viestissä myös  jäsennumerosi.

Paikallistapaamiset

Oletko suunnittelemassa paikallistapaamista tai olisiko sinulla kiinnostusta järjestää tapaamisia alueellasi?
Ole yhteydessä hallitukseen, niin jaamme tapaamiskutsua muille jäsenille tai autamme sinua alkuun tapaamisten järjestämisessä.

REDy ry tukee myös paikallistapaamisia, olethan siis matalalla kynnyksellä yhteydessä hallitukseen, mikäli toivot tukea esimerkiksi välipalatarjoiluun vertaistapaamisen yhteydessä.

Tulevat paikallistapaamiset löydät etusivulta, tulevat tapaamiset osiosta.

Vertaistuki

Kaipaatko vertaistukea? Liity keskusteluun facebook ryhmiin tai ole yhteydessä hallituksen jäseniin palautelomakkeella tai sähköpostitse. Hallituksen jäsenten yhteystiedot löydät verkkosivuilta kohdasta yhteystiedot.

Yhdistyksen säännöt